top of page
  • Εικόνα συγγραφέαΚωνσταντίνος Κουτλιάνης

Μάριος Μάρκου: «Νιώθω σαν στο σπίτι μου στην ΑΕΚ»

Ο Μάριος Μάρκου, είναι γεννημένος στις 24 Οκτωβρίου του 2001 και η καταγωγή του είναι από την Λυκόβρυση Αττικής. Ξεκίνησε το παιδικό του όνειρο στις ακαδημίες του ΑΟ Λυκόβρυσης όπου έμεινε για 10 χρόνια. Η πρώτη του μεταγραφή ήρθε το Καλοκαίρι του 2016 στην ακαδημία u16 της ΑΕΚ. Ενώ από πέρυσι αγωνίζεται στην U19 της Ένωσης. Εκτός από το πρωτάθλημα της superlegue, ο νεαρός ποδοσφαιριστής έχει παίξει στο Youth league κόντρα σε Άγιαξ, Μπενφίκα και Μπάγερν Μονάχου.


Βρίσκεσαι για χρόνια, σε ακαδημίες της περιοχής σου, αλλά χτυπάει την πόρτα σου η ΑΕΚ. Σκέφτηκες ότι το όνειρο σου παίρνει σάρκα και οστά; Σε ωριμάζει νωρίς η συμμετοχή σε μεγάλη ομάδα;

Σίγουρα ήταν μια τεράστια τιμή για εμένα. Από μικρό παιδί ονειρευόμουν να παίζω ποδόσφαιρο στο υψηλότερο επίπεδο και η ΑΕΚ μου προσέφερε την ευκαιρία αυτή. Πάντα όμως η ομάδα από την οποία ξεκίνησα θα είναι στην καρδιά μου γιατί εκείνη μου έδωσε την ευκαιρία να αναδειχθώ και σίγουρα επειδή μένω και στην περιοχή πάντα θα τη θυμάμαι με απίστευτη αγάπη. Σίγουρα το να παίρνεις μεταγραφή σε μια μεγάλη ομάδα σου αλλάζει όλη την καθημερινότητα. Οι απαιτήσεις είναι περισσότερες αλλά για καλή μου τύχη πάντα οι γονείς μου ήταν δίπλα μου σε ότι χρειαζόμουν με αποτέλεσμα να μην πάρουν ποτέ τα μυαλά μου αέρα. Νιώθω πιο ώριμος πλέον και αισθάνομαι έτοιμος για μια υπέροχη σεζόν με την ΑΕΚ.

Πήρες τις εμπειρίες σου με δυνατές ομάδες στο ελληνικό πρωτάθλημα. Η προσαρμογή είναι εύκολη;

Η προσαρμογή πάντοτε όταν αλλάζεις τόσο ξαφνικά επίπεδο είναι δύσκολη. Παρ'όλ'αυτά, η ομάδα με στήριζε και με στηρίζει με αποτέλεσμα πλέον μετά από 3 χρόνια στην ΑΕΚ να αισθάνομαι σαν το σπίτι μου, και να νιώθω 100% προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις της ομάδας. Θέλω πρώτα από όλα να είμαι υγιής και σίγουρα να πραγματοποιήσω το ντεμπούτο μου στην πρώτη ομάδα της ΑΕΚ.


Το επίπεδο στις ακαδημίες της ΑΕΚ είναι ικανό να τροφοδοτήσει την πρώτη ομάδα; Θα ήθελες να παίξεις στην Αγιά Σοφιά;

Νομίζω πως το επίπεδο στις ακαδημίες είναι πολύ καλό. Σίγουρα η προσαρμογή από την ακαδημία στην πρώτη ομάδα είναι πολύ διαφορετική αλλά νομίζω ότι πολλά παιδιά θα μπορούσαν να στηρίξουν την πρώτη ομάδα. Στην Ελλάδα βέβαια οι απαιτήσεις είναι πολλές και κυρίως δεν περιμένουν πολύ. Τώρα ποιος δεν ήθελε να παίξει στην Αγία Σοφία όταν ολοκληρωθεί ; Μακάρι να πραγματοποιηθεί το όνειρο αυτό, θα είναι κάτι εκπληκτικό.

Θεωρείς πως μόνο αν πάει κάποιος νεαρός ποδοσφαιριστής σε μεγάλη ομάδα, θα έχει όσα ζητάει για να βελτιωθεί;

Η αλήθεια είναι ότι το επίπεδο των παροχών των ελληνικών ακαδημιών είναι στην καλύτερη μέτριο. Τα πράγματα σίγουρα στις μεγάλες ομάδες είναι καλύτερα και όντως παρέχουν αρκετά πράγματα. Μακάρι όλα τα παιδιά σε όλες τις ακαδημίες να είχαν όλες τα μέσα ώστε να μπορούσαν να αναδείξουν το ταλέντο τους στο 100%.

Στην Ελλάδα τα παιδιά τα χρησιμοποιούν ως λύση ανάγκης. Αυτό δεν σου κόβει τα φτερά;

Είδαμε και πέρυσι και θα δούμε και φέτος ότι ο Παναθηναϊκός χρησιμοποιεί πολλά παιδιά από την ακαδημία του λόγο των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Νομίζω είναι άδικο και στενάχωρο να χρησιμοποιούνται νέα παιδιά μόνο ‘’αναγκαστικά’’. Πρέπει όλες οι ομάδες να στηρίξουν τα νέα παιδιά, γιατί μόνο έτσι θα πάει μπροστά το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η μίξη των Ελλήνων με ποιοτικούς ξένους ήταν πάντα η συνταγή της επιτυχίας των ομάδων μας και αυτό είναι που πρέπει να ακολουθήσουν όλοι.

Με την ΑΕΚ έζησες κορυφαίες στιγμές στο Youth League με τεράστια club (Μπάγερν,Άγιαξ,Μπενφίκα) Τι εμπειρίες αποκόμισες;

Τις καλύτερες εμπειρίες της ζωής μου μέχρι τις επόμενες. Είδα απίστευτες εγκαταστάσεις, υπέροχα γήπεδα, αντιμετώπισα φοβερούς αντιπάλους και γενικά βίωσα μια απίστευτη εμπειρία που θα μείνει αξέχαστη. Ανυπομονώ να αποκτήσω ακόμα μεγαλύτερες εμπειρίες και γιατί όχι μετά το youth league να παίξω και στο champions league.

Οι φωτογραφίες δεν μας ανήκουν, δεν έχουμε κανένα δικαίωμα σε αυτές

0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page