top of page
  • Εικόνα συγγραφέαΚωνσταντίνος Κουτλιάνης

Γιώργος Ανετάκης: «Ο ΟΦΗ είναι οικογένεια για μένα»


Ο αθλητισμός μπαίνει στη ζωή σου από μικρή ηλικία και συνεχίζεις με αυτόν μαζί για πολλά χρόνια. Ο Γιώργος Ανετάκης, μας έδωσε την πρώτη του συνέντευξη και μας είπε μερικά πράγματα για τις ακαδημίες και το ποδόσφαιρο, τις σχέσεις με τους συμπαίκτες και τα όσα ζει στο ποδόσφαιρο της Κρήτης. Είναι γεννημένος στις 12 Ιανουαρίου του 2003 στο Ηράκλειο και αγωνίζεται από τεσσάρων και για 12 χρόνια στον ΟΦΗ. Μέσα στην ομάδα της Κρήτης ουσιαστικά μεγάλωσε και πέρασε από όλα τα στάδια. Τώρα όμως θα αγωνίζεται στο τοπικό πρωτάθλημα της Κρήτης με τη φανέλα του ΔΙΑ. Μεγάλο του όνειρο είναι να παίξει στο εξωτερικό κάποια στιγμή. Έχει κατακτήσει πολλά μετάλλια σαν πρωταθλητές και υψηλές θέσεις στο πρωτάθλημα Κρήτης αλλά και διακρίσεις σε πανελλαδικό επίπεδο.

Τι ήταν αυτό που σε έκανε να αγαπήσεις το ποδόσφαιρο και να το ξεχωρίσεις από τα άλλα αθλήματα;

Αυτός που με έκανε να αγαπήσω το ποδόσφαιρο ήταν ο πατέρας μου, ο οποίος πλέον έχει φύγει από τη ζωή και πάντα ήθελε να παίξω ποδόσφαιρο. Οπότε ξεκίνησα και παίζω μέχρι σήμερα και εκείνος είναι ο λόγος που αγάπησα και συνεχίζω να παίζω ποδόσφαιρο. Προπονούμε πολύ για αυτό που αγαπάω και όλα αυτά χάρις εκείνον. Γιατί χωρίς τον μπαμπά μου δεν θα είχα φτάσει ως εδώ.

Ξεκίνησες πολύ μικρός σε ομάδα και έμεινες για 12 χρόνια στον ΟΦΗ, πως άλλαξε η ομάδα αυτά τα χρόνια; Όλα αυτά τα χρόνια στον ΟΦΗ ένιωθα πραγματικά σαν να ήμουν στην οικογένεια μου. Η ομάδα και οι άνθρωποι μου στάθηκαν σε όλες τις κακές και καλές στιγμές, και δεν έχω κανένα παράπονο. Όλοι όσοι ήταν στην ομάδα ήταν πολύ ξεχωριστοί και πολύ καλοί. Ο ΟΦΗ ήταν και θα είναι πάντα η οικογένεια μου. Γιατί με έκαναν καλύτερο άνθρωπο και μου έμαθαν πολλά.

Ο αθλητισμός φέρνει κοντά τα παιδιά, και δημιουργεί φιλίες;

Εννοείτε! Ο αθλητισμός φέρνει κοντά τα παιδιά. Σίγουρα θα υπάρξουν περιπτώσεις που δεν θα έχεις την ίδια χημεία με όλους. Πάντως εγώ προσωπικά, όλα αυτά τα χρόνια, έκανα πολύ δυνατές φιλίες, τις οποίες θα τις έχω για όλη μου τη ζωή.

Ο ΟΦΗ είχε καλές και κακές στιγμές, τι σου έχει μείνει χαραγμένο;

Ναι η αλήθεια είναι ήταν έντονες οι στιγμές με τον ΟΦΗ. Η χειρότερη στιγμή ήταν η στιγμή που υποβιβάστηκε στην Γ' εθνική και ήταν πολύ δύσκολο. Από τις καλές στιγμές που μένουν αξέχαστες είναι το Κρητικό ντέρμπι με τον Πλατανιά στα μπαράζ. Είναι κάτι που θα το θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή καθώς το γκολ μπήκε στο 96' λεπτό και παρέμεινε ο ΟΦΗ στην Superleague.

Κάποια στιγμή αποφασίζεις να αλλάξεις θέση από τερματοφύλακας σε μπακ πως πήρες αυτήν την απόφαση;

Ναι η αλήθεια είναι πως όλα τα χρόνια ήμουν τερματοφύλακας. Πήρα αυτή απόφαση να αλλάξω θέση γιατί θέλω να πραγματοποιήσω το όνειρο μου που είναι να αγωνιστώ μέσα. Και να το κάνω τώρα που είναι νωρίς.

Ποιους τερματοφύλακες θαυμάζεις από την Ελλάδα και ποιοι εκείνοι από το εξωτερικό;

Στην Ελλάδα θαυμάζω μόνο έναν τερματοφύλακα και αυτός είναι ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης του ΠΑΟΚ και είναι το είδωλο μου, τον θεωρώ τον κορυφαίο στην χώρα. Από το εξωτερικό θαυμάζω πολύ τον Aderson από την Man. City, τον Alisson από την Liverpool και τον Keylor Navas από την Ρεαλ Μαδρίτης.

Το σχολείο και ο αθλητισμός είναι πρόβλημα πολλές φορές γιατί κάποιο από τα δύο τρώει περισσότερο χρόνο. Το διάβασμα είναι αυτό που μένει πίσω πιστεύεις;

Όχι δεν το πιστεύω αυτό. Η αλήθεια είναι πως για ένα μαθητή προτεραιότητα έχει το σχολείο και έπειτα οι αθλητικές υποχρεώσεις. Στις προπονήσεις ξοδεύεις περίπου 3 ώρες την μέρα, μετά υπάρχει χρόνος για διάβασμα και να είσαι σωστός σε όλες τις υποχρεώσεις σου.

Οι φωτογραφίες δεν μας ανήκουν δεν έχουμε κανένα δικαίωμα σε αυτές

0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page